Μπορώ να κάνω παραγγελία χωρίς να δημιουργήσω λογαριασμό;

Ναι, μπορείτε να δώσετε παραγγελία ως επισκέπτης, χωρίς την υποχρέωση να δημιουργήσετε λογαριασμό. Ακόμα και τότε θα χρειαστεί να γνωρίζουμε ορισμένα από τα στοιχεία σας, προκειμένου να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε την παραγγελία σας, όπως το email σας και την διεύθυνσή σας. Όχι περισσότερα όμως από όσα θα χρειαστούμε για να ξέρουμε πού θα στείλουμε την παραγγελία σας!

Μπορω να ακυρωσω την παραγγελια μου;

Η ΑVIOTI σας δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον το επιτρέπει η κατάσταση της. Αυτό σημαίνει πως ο μέσος χρόνος για να ακυρώσετε την παραγγελία σας είναι γύρω στις 2-3 ώρες, δηλαδή πριν προλάβει να επεξεργαστεί. Εάν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε ακύρωση της παραγγελίας σας παρακαλούμε στείλτε μας ένα e-mail στο info@avioti.gr ή καλέστε μας στο 210 9999999

Που απευθυνομαι σε περιπτωση προβληματος με την παραγγελια μου;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ
  • μέσω τηλεφώνου στο 210 9999999 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00)
  • μέσω e-mail στο info@avioti.gr

Επιβεβαιωσατε την παραγγελια μου αλλα εχω λαβει ενα e-mail που με ενημερωνει οτι δεν υπαρχει αποθεμα στο συγκεκριμενο προϊον. Γιατι συνεβη αυτο;

Δυστυχώς, παρ’ όλο που το σύστημά μας κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας, έδειξε ότι υπάρχει απόθεμα στο συγκεκριμένο προϊόν, κατά την συλλογή του από την αποθήκη μας διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Στη σπάνια αυτή περίπτωση υποχρεούμαστε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.

Με ποιες εταιρειες μεταφορων συνεργαζεστε;

Για τις αποστολές εντός Ελλάδος η AVIOTI συνεργάζεται με την εταιρεία Γενική Ταχυδρομική. Όσον αφορά σε αποστολές σε χώρες του εξωτερικού η εξυπηρέτηση των πελατών γίνεται μέσω της UPS.

Τι γινεται στην περιπτωση που απουσιαζω κατα τη διαρκεια παραδοσης της παραγγελιας μου;

Αν το εμπόρευμα φτάσει στον προορισμό του και απουσιάζετε, τότε τόσο στην Ελλάδα η Γενική Ταχυδρομική όσο και στο εξωτερικό η UPS θα προσπαθήσουν άλλες 2 φορές, τις επόμενες εργάσιμες ημέρες, έτσι ώστε να σας παραδώσουν την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που τελικά η αποστολή δεν επιτευχθεί τότε η παραγγελία σας επιστρέφει αυτομάτως σε εμάς και καταχωρείται ως Άρνηση.

Το Φ.Π.Α. συμπεριλαμβανεται στην τιμη;

Το Φ.Π.Α. των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στην αναγραφόμενη τιμή.

Πόσο θα διαρκέσει η παράδοση;

Οι αποστολές πραγματοποιούνται μέσω της εταιρείας ΕΛΤΑ courier εντός 2-3 εργάσιμων ημέρών εφόσον οι παραγγελίες ολοκληρωθούν πριν τις 3μμ. Σε περίπτωση απουσίας σας η εταιρία courier θα αφήσει ειδοποιητήριο και θα σας καλέσει στο τηλέφωνο επικοινωνίας που έχετε δηλώσει για τη συνεννόηση της επόμενης παράδοσης.

Πόσο ασφαλή είναι η αγορά απο την AVIOTI.GR;

Εμείς δεν αποθηκεύουμε τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης σας κάρτας. Εφόσον επιλέξετε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με χρήση κάρτας, θα μεταφέρεστε στην ιστοσελίδα της Viva Payments, όπου θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία που σας υποδεικνύει..

Τι ακριβώς θα συμβεί μετά την παραγγελία;

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας , σας στέλνουμε ένα email που επιβεβαιώνει ότι λάβαμε επιτυχώς το αίτημα της παραγγελίας σας. Εφόσον ελέγξουμε τα στοιχεία της, θα σας αποστείλουμε δεύτερο email, με το οποίο θα επιβεβαιώνουμε την αποδοχή αυτής.

Back to Top